Welpen

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen en grappige dingen te leren, samen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom dan bij de welpen en speel mee in de jungle!

Kom kijken wat we doen!

Is scouting wat voor jou? Kom vrijblijvend een keer meedoen! De welpen draaien iedere zaterdag van 14.30u tot 16.00u hun opkomst.

Kamp

Ieder jaar in het voorjaar gaan de welpen een weekend op kamp. Tijdens dit weekend logeren de welpen in een scoutinggebouw in de omgeving van het Westland.

Als afsluiting van het scoutingjaar gaan de welpen ieder jaar in de tweede week van de zomervakantie op kamp. Tijdens deze week worden er zeven nachtjes gelogeerd in een scoutinggebouw in Nederland.

Contributie

Voor het scoutingseizoen september 2022 t/m juli 2023 bedraagt de contributie voor de welpen €100.

Geïnteresseerd?

Kom gezellig eens kijken! De eerste drie opkomsten zijn gratis en geheel vrijblijvend. Je zult snel zien of scouting iets voor jouw/uw kind is! Dus kom gerust een keer langs op zaterdagmiddag.

Voor meer informatie kunt u een mailtje sturen naar:
welpen@scoutinghonselersdijk.nl

Robbin